سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا پس از سرکشى روى به ما نهد ، چون ماده شتر بدخو که به بچه خود مهربان بود ، سپس این آیه را خواند « و مى‏خواهیم بر آنان که مردم ناتوانشان شمرده‏اند منّت نهیم و آنان را امامان و وارثان گردانیم . » [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 88 تیر 3 , ساعت 4:59 صبح

در حالی که تصاویر لحظه جان دادن دختری به نام ندا  آقاسلطان به صورت گسترده در شبکه‌های خبری مخالف جمهوری اسلامی پخش شده و این مسئله به پروژه‌ای برای بدنام کردن نیروهای نظامی ایران تبدیل شده است، یک مقام آگاه امنیتی از افشای سناریوی 3 مرحله‌ای تروریست‌های منافقین در قتل مردم، تصویربرداری و مخابره فوری این تصاویر خبر داد.

این مقام آگاه به خبرنگار رجانیوز گفت: تحقیقات به عمل آمده در خصوص قتل این دختر حاکی است تروریست‌های تک‌تیرانداز از بالای بام یکی از ساختمان‌های مشرف به خیابانی فرعی در امیرآباد تهران به سمت وی تیراندازی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در محل رخداد این جنایت هیچ‌گونه درگیری وجود نداشته است، ادامه داد: بلافاصله پس از آنکه تیراندازی می‌شود، تصاویری از لحظه جان دادن این دختر تهیه می‌شود. جالب اینجاست که این تصاویر توسط یک دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای تهیه شده که کیفیت بالای تصاویر مؤید این ادعا است.

این مقام آگاه امنیتی افزود: در همین تصاویر منتشر شده مشخص است که پس از شلیک و افتادن این دختر بر روی زمین، تنها حدود 5 نفر دور وی جمع می‌شوند که این یعنی در این خیابان فرعی هیچ‌گونه درگیری وجود نداشته و تروریست‌ها نیز این مکان خلوت را به منظور امکان فرار پس از عملیات انتخاب کرده بودند.

وی همچنین گفت: راننده خودروی حامل این دختر و همراهش نیز بر غیرعادی بودن تیراندازی در آن منطقه و حضور فوری یک نفر دوربین به دست در صحنه قتل تأکید کرد.

این مقام آگاه خاطرنشان کرد: اسلحه‌ای که با آن به سمت این دختر شلیک شده است، جزء سلاح‌های سازمانی هیچ‌یک از نهادهای نظامی نیست.

در همین حال، منابع انتظامی و امنیتی برای چندمین بار از مردم تهران درخواست کردند که در صورت مشاهده چنین صحنه ها و فضاهایی نیروهای انتظامی را در جریان قرار داده و از تکرار حواث تلخ این چنینی جلوگیری کنند. 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ